Išmani lentyna – puikus sprendimas mažmeninei prekybai

Išmanioji lentynų sistema visiškai pakeičia prekių valdymo parduotuvėje būdą. Išmanioji lentyna suteikia precedento neturinčias analitines galimybes, kurios padės optimizuoti atsargų valdymą parduotuvėje. Mūsų išmaniosios lentynos ne tik informuoja apie atsargų lygį ir prekių pardavimą, bet, svarbiausia, suteikia daug naudingos informacijos, galinčios paremti verslo sprendimus.

Kartu su išmaniosiomis lentynomis teikiame visapusiškus mobiliuosius sprendimus, leidžiančius rinkti ir analizuoti pardavimo duomenis realiuoju laiku, pvz.: kokiomis dienomis ar valandomis klientai perka prekę, kurioje parduotuvės vietoje, kokią įtaką pirkėjams turi skaitmeniniai ženklai, prekių ženklų ar paketų, kuriuos pageidauja klientai.

Be to, galime nustatyti, kiek kartų prekė buvo paimta iš lentynos ir grąžinta atgal. Galime stebėti klientų reakcijas į įvairaus pobūdžio apsipirkimo galimybes ir reklamines kampanijas. Mūsų teikiamų duomenų dėka galite palaikyti parduotuvės ar prekių paslaugų valdymą, o tai turi įtakos efektyvumui ir darbų bei sąnaudų optimizavimui.

Išmanūs ekranai dėl skaitmeninių ženklų sistemos taip pat gali bendrauti su parduotuvės klientu ir gali informuoti apie prekę arba pasiūlyti įsigyti papildomų prekių.

Labai svarbus sumanumu apsiginkluotų produktų segmentas yra „šaltoji zona“ (šaldymo sandėliai, šaldytuvai), kuri yra itin svarbi prekybos tinklams ir daugeliui FMCG gamintojų.

Mes integruojame savo sprendimus, nesikišdami į įrenginio struktūrą, pašalindami standartines lentynas, o vėliau įdiegdami savo sistemą, todėl lentynos tampa analitinės sistemos dalimi ir pateikia visą informaciją apie prekių atsargas ir pardavimą. Savo sprendimų dėka gauname visą informaciją apie kiekvienos lentynos temperatūrą.

Priklausomai nuo poreikių, mūsų gaminiuose yra įrengtas papildomas LED apšvietimas ir multimedijos ekranai, todėl rinkodaros turinio ir apšvietimo aptarnavimas bei valdymas vyksta nuotoliniu būdu.

Visas savo išmaniąsias sistemas integruojame į ekrano įrenginius, atsižvelgdami į klientų lūkesčius.

SKAITMENINĖ TRANSFORMACIJA PREKYBOSJE

ATVEJO TYRIMAS | PAVYZDYS


31.01.2020